Bez reklamy nie ma biznesu

Każda redakcja gazety powie ci jedno. Nie istnieje i nie będzie istnieć dziennikarstwo bez dobrej profesjonalnej reklamy, a najlepiej jeszcze bardzo drogiej. W zasadzie biznes medialny żyje ze sponsorowania, więc to pieniądze mają decydującą władzę nad kształtem wszystkich informacji. Nie dziwi więc zależność mediów od wielkich kwot wypisywanych przez darczyńców. To wielka potęgą tworzyć np. gazetę. Można sobie wyobrazić jak bardzo wtedy zdajesz się na zdanie kreowanie przez artykuły. Dziennikarze niestety w większości są trybikami w maszynie, więc ich zadania kończą się na pisaniu tego co poleci im szef. Bez reklamy nie ma gazetowego, ani innego medialnego biznesu. To machina żyjąca własnym powolnym życiem. Niektórzy profesjonaliści nie dają rady żyć w ten sposób i często przekształcają swój talent w całkowicie niezależny internetowy obszar tworząc zupełnie nową dziennikarską jakość. Dzisiaj zdaje się, że ludzie bardzo nie lubią reklam i po prostu unikają portali, na których ich ekspozycja jest zastraszająco wysoka. Wyskakujące okienka itp. to niezbyt miła dla oka opcja, a wiadomości często nie są warte wchodzenia na strony niektórych portali. Miejmy nadzieję, że to się w końcu zmieni.

Comments are closed.

Najnowsze komentarze
    Ciekawe artykuły
    • Jak reklama zmienia rzeczywistośćJak reklama zmienia rzeczywistość
      Doskonale pamiętamy jak odpowiednia promocja pomogła Aleksandrowi Kwaśniewskiemu stać się prezydentem Dzięki reklamie wypromowały się również inne znane osobistości. Od początku nad kariera Madonny czuwał guru PR i to on …
    • Ogłoszenia o sprzedaży domuOgłoszenia o sprzedaży domu
      Zakup domu. Kiedy mamy dość obijania się po wynajmowanych mieszkaniach lub mieszkania kątem u rodziców, najczęściej podejmujemy decyzję o zakupie domu. Pierwszym problemem, jaki możemy napotkać, to nasze własne ograniczenia …
    Strony