Chwytliwe hasło lub slogan

Kluczem do reklamowego sukcesu jest wymyślenie odpowiedniego hasła reklamowego, które będzie kojarzone z produktem. Taki slogan musi być krótki, ponieważ wtedy istnieje większe prawdopodobieństwo, że zostanie zapamiętany przez odbiorców. Równie ważne, by hasło reklamowe było zabawne, wtedy możemy być pewni, że potencjalni kliencie chętnie powtórzą je znajomym. Niezwykle ważne jest również to, by slogan eksponował pozytywne cechy naszego produkty i sprawiał, że będzie się on wyróżniał na tle innych, podobnych przedmiotów. Chwytliwe hasło reklamowe zapewni naszemu produktowi sukces, musi jednak pamiętać, że choć reklama to dźwignia handlu, to jednak nie zastąpi ona jakości produktów. Jeśli już bardzo udana kampania reklamowa skusi odbiorców na nabycie danego produktu, to jego jakość, musi przekonać go do pozostania wiernym raz zakupionej marce. Pozyskiwanie nowych klientów jest bardzo ważne, ale grono oddanych konsumentów, również może w sposób znaczny przyczynić się do sukcesów. Dowodem na te twierdzenia mogą być produkty, które od lat królują na rynku i nie mają sobie równych, właśnie za sprawą wypracowanej przez lata jakości.

Comments are closed.

Najnowsze komentarze
    Ciekawe artykuły
    • Transmisja treści w reklamie radiowejTransmisja treści w reklamie radiowej
      Audycje radiowe oddzielone są od siebie blokiem reklamowym. Większość z nich poprzedzona jest jeszcze charakterystycznym dla danej rozgłośni sygnałem dźwiękowym. Ma on wyraźnie zwrócić uwagę słuchaczy na zmianę przekazywanych wiadomości. …
    • Rola i znaczenie filmu w telewizjiRola i znaczenie filmu w telewizji
      Odbiorców telewizji do oglądania programu przyciąga najczęściej kino. Emitowane filmy i seriale cieszą się dużą popularnością i zajmują stałą pozycję w ramówce. Stacje telewizyjne prześcigają się w wyścigu o telewidzów …
    Strony