Co oznacza reklama czyli promocja?

W literaturze słowo promocja, które pochodzi od łacińskiego słowa promotio, czyli lansować, określa się jako zespół środków, za pomocą których firma komunikuje się z rynkiem, przekazując informacje o swojej działalności, produktach i usługach. By nawiązać ten kontakt, potrzebne jest uruchomienie zespołu działań. Celem tych działań jest po pierwsze rozeznanie, jakie są potrzeby rynku i wpisanie się z ofertą w potrzeby potencjalnych klientów. Ostatnim elementem tego zespołu działań jest nakłonienie potencjalnych odbiorców do zakupu produktu. Nie ulega wątpliwości, że promocja jest to lansowanie wizerunku firmy i produktu oraz zachęcanie do tego, by kupili określone dobra i usługi w odpowiednim miejscu i czasie, a także na określonych przez firmę warunkach. Zadaniem promocji jest również dążenie do zdobycia przewagi nad konkurencją. Można powiedzieć, że promocja jest to marketingowe oddziaływanie na klientów i potencjalnych nabywców. Promocję można określić jako proces, którego zadaniem jest przekazanie informacji.

Comments are closed.

Najnowsze komentarze
    Ciekawe artykuły
    • Pozycjonowanie i partnerzyPozycjonowanie i partnerzy
      Każdy webmaster, chcący zdobyć rozgłos w internecie nie powinien niczego robi na własną rękę, gdyż w tym przypadku współpraca może przynieść lepsze rezultaty nić jesteśmy w stanie sobie wyobrazić. Pozycjonowanie …
    • Najlepsza reklamaNajlepsza reklama
      Bardzo dużo osób, które chcą kupić jakiś produkt zazwyczaj nie zwracają uwagi na to, jak wielki wpływ na nich ma reklama. Przede wszystkim, gdy coś im się spodoba, to wiedzą, …
    Strony