Co się liczy w przekazywaniu informacji w XXI wieku?

Zastanawiające jest to, że niewiele osób przeglądając codziennie setki informacji nie zdaje sobie sprawy z tego, że daje się nabrać na standardowe psychologiczne schematy przedstawiania wiadomości. Zaraz się z nimi zapoznasz i będziesz mógł stwierdzić czy i ciebie dotyka owy problem. Przede wszystkim media dzisiaj bazują na standardowych ludzkich emocjach. Niektóre rzeczy prezentują wręcz z nachalnością godną mistrza sprzedaży bezpośredniej, a niektóre jedynie symbolizacją wzbudzając tym samym niepohamowane zainteresowanie do przejrzenia danego newsa. Wyrafinowani specjaliści, którzy pracują w profesjonalnych mediach zajmują się też określaniem nowoczesnych trendów, a także tych, które mają się dopiero zapoczątkować. Stacje telewizyjne i gazety kierują swoją ofertę głównie do osób o średnim wykształceniu, którym zależy bardziej na szokujących informacjach. Niesłabnącą popularnością szczególnie w Polsce cieszą się np. wszelkiego rodzaju brukowce, które mimo tego, że mocno naciągają rzeczywistość są chętnie czytanie przez ludzi, którzy chcą się po prostu pośmiać. Informacja staje się po prostu standardowym towarem, bez większego znaczenia.

Comments are closed.

Najnowsze komentarze
    Ciekawe artykuły
    • Oferty pracy dla hostessOferty pracy dla hostess
      Oferty pracy dla hostess dobrym źródłem zarobku. Podczas studiów, czy tuż po ich ukończeniu zaczynamy szukać pierwszej pracy, często dorywczej, aby zarobić kilka złotych na własne wydatki. Szukając można natrafić …
    • Producent toreb papierowychProducent toreb papierowych
      Producenci toreb papierowych. Producentów toreb papierowych na polskim rynku jest mnóstwo, ponieważ takie torby mają różnorakie właściwości oraz zastosowanie. Przede wszystkim w takie torby muszą zaopatrywać się sklepy oraz supermarkety. …
    Strony