Co się liczy w przekazywaniu informacji w XXI wieku?

Zastanawiające jest to, że niewiele osób przeglądając codziennie setki informacji nie zdaje sobie sprawy z tego, że daje się nabrać na standardowe psychologiczne schematy przedstawiania wiadomości. Zaraz się z nimi zapoznasz i będziesz mógł stwierdzić czy i ciebie dotyka owy problem. Przede wszystkim media dzisiaj bazują na standardowych ludzkich emocjach. Niektóre rzeczy prezentują wręcz z nachalnością godną mistrza sprzedaży bezpośredniej, a niektóre jedynie symbolizacją wzbudzając tym samym niepohamowane zainteresowanie do przejrzenia danego newsa. Wyrafinowani specjaliści, którzy pracują w profesjonalnych mediach zajmują się też określaniem nowoczesnych trendów, a także tych, które mają się dopiero zapoczątkować. Stacje telewizyjne i gazety kierują swoją ofertę głównie do osób o średnim wykształceniu, którym zależy bardziej na szokujących informacjach. Niesłabnącą popularnością szczególnie w Polsce cieszą się np. wszelkiego rodzaju brukowce, które mimo tego, że mocno naciągają rzeczywistość są chętnie czytanie przez ludzi, którzy chcą się po prostu pośmiać. Informacja staje się po prostu standardowym towarem, bez większego znaczenia.

Comments are closed.

Najnowsze komentarze
    Ciekawe artykuły
    • Zarobki
      Osoby, które bardzo dobrze znają się na pozycjonowaniu stron internetowych nie powinni narzekać na brak zajęcia lub za małe zarobki. Osoby takie nie dość, że robią to z przyjemnością, to …
    • Nie oszczędzaj na reklamie
      Wiadomo, że każdy z nas chciałby mieć w swoim portfelu możliwie największą sumę pieniędzy. Z reguły nie lubimy wydawać dużych kwot i zdecydowanie bardziej odpowiadałyby nam małe wydatki. Często jednak …
    Strony