Czego nie można reklamować?

Są określone godziny emisji danych produktów. Na przykład w ciągu dnia nie może się w bloku reklamowym pokazywać żadna wzmianka o tytoniu, prezerwatywach, narkotykach oraz alkoholu. Są to używki, które jak najbardziej nie są chlubne i nie powinno się ich reklamować powszechnie. Dzięki temu możliwe jest chronienie młodych ludzi przed groźnym wpływem takich reklam. Wiadomo, że to co młodzież widzi w telewizji, potem chce mieć. Dlatego też ograniczenie tego typu treści pozwoli na zmniejszenie złych nawyków wśród młodych ludzi. Ponadto w godzinach dziennych nie można również pokazywać treści związanych z seksem w wulgarnym wymiarze. Wszystkie te treści mogą być pokazywane po godzinie 22. Dopiero wtedy możliwe jest tworzenie bloków, które reklamują używki oraz seks. Wcześniej jest to jak najbardziej zakazane. Reklamodawcy, którzy łamią te zakazy jak najbardziej płacą za to wysokie kary. Dlatego też większość z nich po prostu przestrzega takich przepisów. Dzięki temu jak najbardziej młodzież chroniona jest przynajmniej w kontekście reklamy telewizyjnej przed takimi szkodliwymi treściami. Na pewno stanowi to odpowiednio korzystną sytuacje dla każdego, z której można będzie się odpowiednio cieszyć. nie ma takiej możliwości, aby mogło być inaczej.

Comments are closed.

Najnowsze komentarze
    Ciekawe artykuły
    • Dzięki postępom mamy możliwość poznać znaczenie sztucznościDzięki postępom mamy możliwość poznać znaczenie sztuczności
      Obecnie czerpanie wiadomości jest bardzo proste. Wystarczy włączyć telewizor czy komputer i można dowiedzieć się niemalże wszystkiego co się dzieję na świecie. Kiedy potrzebujemy informacji na przykład o jakimś produkcie …
    • Historia i rozwój reklamyHistoria i rozwój reklamy
      Zaczątki formy reklamy pochodzą już z czasów starożytnych. Swoista reklama miała postać napisów na ścianach budynków np. w postaci szyldów na karczmach czy zajazdach. W starożytnej Grecji pojawiła się reklama …
    Strony