Czy możemy wierzyć w reklamy

Wielu z nas wierzy reklamom. Szczególnie dotyczy to reklam kosmetyków oraz sprzętu AGD. Wierzymy w cudowną i odmładzającą moc danego kremu, w niepowtarzalny i jedyny zapach perfum, dzięki któremu wyróżnimy się z tłumu. Pozwalamy by reklama przekonała nas do zakupu pralki, lodówki lub telewizora. Reklama ma na nas tak duży wpływ, że kiedy zmuszeni jesteśmy, ze względów ekonomicznych, nabyć produkt, którego reklamy nie widzieliśmy ani w telewizji ani w prasie, zaczynamy odczuwać niepokój czy aby nie jest to produkt złej jakości. Okazuje się więc, że nawet najlepsza jakość nie obroni się sama i każdy produkt potrzebuje reklamy. Nie ma to większego znaczenia ponieważ jeśli chodzi o rynek AGD większość produktów reprezentuje ten sam poziom. Tak najdroższy model jak i najtańszy może ulec awarii. Niemniej wiele reklam danej firmy pojawiających się przez wile lat utrwaliło w nas przywiązanie do określonych marek. Czy to są naprawę dobre marki? Wszystko zależy od indywidualnych potrzeb.

Comments are closed.

Najnowsze komentarze
    Ciekawe artykuły
    • Polskie prawo a product placementPolskie prawo a product placement
      W Polskich filmach i serialach, product placement, czyli lokalnie produktu i reklama podświadoma zaczął wybiegać poza kontrolę. Panie w serialach rozmawiając o kawie wymawiały nazwę producenta, mówiąc o kredytach panowie …
    • Czym jest reklamaCzym jest reklama
      Reklama jest to informacja, niosąca pewien przekaz, która jest dodatkowo połączona z komunikatem perswazyjnym. Reklama ma zazwyczaj na celu skłonienie do zakupu lub skorzystania z określonych towarów lub usług. Reklama …
    Strony