Czy możemy wierzyć w reklamy

Wielu z nas wierzy reklamom. Szczególnie dotyczy to reklam kosmetyków oraz sprzętu AGD. Wierzymy w cudowną i odmładzającą moc danego kremu, w niepowtarzalny i jedyny zapach perfum, dzięki któremu wyróżnimy się z tłumu. Pozwalamy by reklama przekonała nas do zakupu pralki, lodówki lub telewizora. Reklama ma na nas tak duży wpływ, że kiedy zmuszeni jesteśmy, ze względów ekonomicznych, nabyć produkt, którego reklamy nie widzieliśmy ani w telewizji ani w prasie, zaczynamy odczuwać niepokój czy aby nie jest to produkt złej jakości. Okazuje się więc, że nawet najlepsza jakość nie obroni się sama i każdy produkt potrzebuje reklamy. Nie ma to większego znaczenia ponieważ jeśli chodzi o rynek AGD większość produktów reprezentuje ten sam poziom. Tak najdroższy model jak i najtańszy może ulec awarii. Niemniej wiele reklam danej firmy pojawiających się przez wile lat utrwaliło w nas przywiązanie do określonych marek. Czy to są naprawę dobre marki? Wszystko zależy od indywidualnych potrzeb.

Comments are closed.

Najnowsze komentarze
    Ciekawe artykuły
    • Sam stwórz serwis z wiadomościamiSam stwórz serwis z wiadomościami
      Być może jesteś człowiekiem, który zastanawia się nad tematem własnej strony internetowej oraz znalezieniem w nim swojej pozycji. Współcześnie bardzo ciekawą sprawą jest własny serwis z wiadomościami, ale nie typowymi, …
    • Przejęcia na rynku telekomunikacyjnymPrzejęcia na rynku telekomunikacyjnym
      Ostatnio spotkać się możemy z ciekawymi przejęciami. Telewizja UPC przejmuje Aster. Właściwie to niektórzy widzą to tylko w kategoriach ISP UPC przejmuje Aster. Netia bardzo chciałaby sobie kupić Dialog, spółkę …
    Strony