Dobra reklama na dobrym poziomie

Reklama dziś można śmiało rzec, ze jest niemal wszędobylska. Reklamę widzimy na bilbordach, na autobusach, w gazecie, Internecie, słyszymy w radiu i oglądamy w telewizji. Można pokusić się o stwierdzenie, ze nasz wiek to wiek reklam. Kolorowe, tandetne często szpecą wygląd miast. A najbardziej fruwające ulotki, które jak sama nazwa mówi są tak ulotne, że giną nawet nie docierając do odbiorcy. A przecież reklama mogłaby być sztuką. I faktycznie jest, jednak jakoś mało takiej dobrej reklamy widzimy na co dzień. Dobrą reklamę możemy czasem zobaczyć w telewizji. Jednak więcej reklam jest wręcz głupia, brzydka, nieestetyczna i nudna. Najbardziej drażniące są głośne reklamy w sklepach czy na ulicach. Jeżdżące mobilne reklamy głośno namawiają nas do kupna jakiegoś towaru. A czasem taka reklama, która jest natrętna działa wręcz przeciwnie. Również reklamy w mediach, zwłaszcza w telewizji często zakłócają nasz relaks przy filmie. Reklama otacza człowieka niema zewsząd. Dlatego tak ważne jest, aby ta reklama miała jakiś w miarę dobry poziom, tak żeby jedynie nie ogłupiała. Na szczęście istnieje też dobra reklama. A na taką na pewno klienci zwrócą szczególną uwagę.

Comments are closed.

Najnowsze komentarze
    Ciekawe artykuły
    • Historia i rozwój reklamyHistoria i rozwój reklamy
      Zaczątki formy reklamy pochodzą już z czasów starożytnych. Swoista reklama miała postać napisów na ścianach budynków np. w postaci szyldów na karczmach czy zajazdach. W starożytnej Grecji pojawiła się reklama …
    • Dobra reklamaDobra reklama
      Dobra reklama konkretnie pozostaje dostosowana na podstawie opinii publicznej. Wiadome, jest, że jeżeli reklama się podoba, trafia do widza, to znaczy, że musi być dobra. Niekiedy tym terminem możemy objąć …
    Strony