Infotaiment, czyli wiadomości, które mają bawić

W obecnych czasach coraz bardziej popularne stało się zjawisko, któremu badacze współczesnych mediów nadali nazwę infotainment. Jest to zbitka dwóch angielskich wyrazów oznaczających informację i rozrywkę. Zjawisko infotainmentu polega na tym, że obecne programy rozrywkowe mają za zadanie nie tylko informować o najważniejszych wydarzeniach z kraju i ze świata, ale także dostarczać rozrywki. W ten sposób ich twórcy chcą zachęcić widzów do oglądania właśnie swojego programu. Połączenie informacji, które często bywają bardzo trudne, bo dotyczą działań wojennych czy kataklizmów i groźnych wypadków z rozrywką wcale nie jest jednak proste. Dlatego każde wydanie wiadomości czy innego tego typu serwisu informacyjnego musi być dokładnie przygotowane. Dużą rolę zyskał tutaj prezenter, którego zadaniem jest nie tylko zapowiadanie kolejnych pojawiających się na ekranie newsów, ale też komentowanie ich w zabawny sposób. Również same materiały są tworzone tak, by czasem wzbudzić uśmiech na twarzach odbiorców.

Comments are closed.

Najnowsze komentarze
    Ciekawe artykuły
    • Wykorzystanie mediówWykorzystanie mediów
      W kategoriach wykorzystania mediów, można powiedzieć przede wszystkim, że jest to najlepsza forma informacyjna. Generalnie w ten sposób można by było zakwalifikować ogólny charakter mediów. Po części zapominamy jednak o …
    • Telewizyjne i sklepowe reklamy sezonoweTelewizyjne i sklepowe reklamy sezonowe
      Skuteczność reklamy w dzisiejszych czasach regularnie się obniża. Dzieje się tak za sprawą ilości reklam oraz tego, że przedmioty substytucyjne reklamowane są z równą częstotliwością. Co więc skłania nas do …
    Strony