Internet jako nośnik reklamy

Promocja przez Internet jest inna niż kampania reklamowa w pozostałych mediach takich jak prasa, radio czy telewizja, które można nazwać tradycyjnymi mediami reklamowymi. Różnica pomiędzy kampanią reklamową prowadzoną w tych tradycyjnych mediach, a tą prowadzoną w Internecie polega na sposobie przekazu informacji potencjalnym klientom. W przypadku Internetu strategia reklamowa jest bardziej skomplikowana, gdyż to klient decyduje o tym, na co zwróci uwagę i z czym chce się zapoznać. W Internecie jest taka możliwość, gdyż udostępnia on użytkownikom informacje zgromadzone na tysiącach stron WWW. Nie ulega więc wątpliwości, że kampania reklamowa jest w Internecie trudniejsza, ale również, co należy zauważyć, bardziej skuteczna. Trudność reklamy w Internecie polega przede wszystkim na tym, że jego użytkownicy nie szukają w sieci reklam tylko potrzebnych informacji, rozrywki. Powoduje to, że firma, która prowadzi kampanię reklamową w Internecie, musi postarać się, by była ona na tyle atrakcyjna, by przyciągnęła uwagę użytkownika, by zdecydował się zapoznać z przekazem reklamowym.

Comments are closed.

Najnowsze komentarze
    Ciekawe artykuły
    • Chcesz się czegoś dowiedzieć skorzystaj z InternetuChcesz się czegoś dowiedzieć skorzystaj z Internetu
      Internet zajmuje obecnie pierwsze miejsce spośród wszystkich środków masowego przekazu. To właśnie tutaj możemy znaleźć najświeższe informacje zanim zobaczymy je na ekranie telewizora, usłyszymy o nim w radiu, albo znajdziemy …
    • Wiadomości telewizyjneWiadomości telewizyjne
      Telewizja masowego przekazu, w dość dużej mierze postarała się o opracowanie wszelakich wiadomości, powiązanych z naszą codziennością, jak i sprawami, dla wielu będącymi dość trudnymi. Telewizja, jak wiadomo jest systemem, …
    Strony