Internet jako nośnik reklamy

Promocja przez Internet jest inna niż kampania reklamowa w pozostałych mediach takich jak prasa, radio czy telewizja, które można nazwać tradycyjnymi mediami reklamowymi. Różnica pomiędzy kampanią reklamową prowadzoną w tych tradycyjnych mediach, a tą prowadzoną w Internecie polega na sposobie przekazu informacji potencjalnym klientom. W przypadku Internetu strategia reklamowa jest bardziej skomplikowana, gdyż to klient decyduje o tym, na co zwróci uwagę i z czym chce się zapoznać. W Internecie jest taka możliwość, gdyż udostępnia on użytkownikom informacje zgromadzone na tysiącach stron WWW. Nie ulega więc wątpliwości, że kampania reklamowa jest w Internecie trudniejsza, ale również, co należy zauważyć, bardziej skuteczna. Trudność reklamy w Internecie polega przede wszystkim na tym, że jego użytkownicy nie szukają w sieci reklam tylko potrzebnych informacji, rozrywki. Powoduje to, że firma, która prowadzi kampanię reklamową w Internecie, musi postarać się, by była ona na tyle atrakcyjna, by przyciągnęła uwagę użytkownika, by zdecydował się zapoznać z przekazem reklamowym.

Comments are closed.

Najnowsze komentarze
    Ciekawe artykuły
    • Rozwój reklamyRozwój reklamy
      Na pewno odnosząc się do kwestii rozwojowych reklamy należałoby zauważyć, że nic tak konkretnie nie pozostaje tutaj zaaranżowane jak możliwość postęp nauki i techniki. Kiedyś kwestią reklamy były wyłącznie ulotki, …
    • Środki masowego przekazu – mediaŚrodki masowego przekazu – media
      Media spełniają wiele ról w życiu społecznym. Przede wszystkim dostarczają nam rozrywki, jak również informacji na mniej i bardziej ważne tematy. Do grupy mediów zaliczymy prasę, telewizję, radio i internet. …
    Strony