Jak reklama zmienia rzeczywistość

Doskonale pamiętamy jak odpowiednia promocja pomogła Aleksandrowi Kwaśniewskiemu stać się prezydentem Dzięki reklamie wypromowały się również inne znane osobistości. Od początku nad kariera Madonny czuwał guru PR i to on odpowiada za spektakularne sukcesy osoby, która tak naprawdę nigdy nie nauczyła się śpiewać a zrobiła wielką karierę w branży muzycznej. Osoby tak jak i przedmioty wymagają promocji w mediach. W świecie współczesnym po to by zaistnieć jako muzyk czy aktor, należy zasinieć w mediach i stać się osoba rozpoznawalną. Niekończące się pochody różnych ludzi, których zdjęcia mamy okazję oglądać w internecie, podczas udziału w różnych , czasem kuriozalnych wydarzeniach świadczy o tym, że świat show businessu zorientował się już o co chodzi w reklamie. Jeśli nikt cie nie zna, równie dobrze możesz nie istnieć. Należy wyjść z cienia i zaistnieć w mediach. Nie wystarczy jednak tylko tak być, należy wzbudzać zainteresowanie i jakikolwiek rodzaj emocji, Niekoniecznie pozytywnych. Wzbudzenie jakichkolwiek emocji jest już sukcesem.

Comments are closed.

Najnowsze komentarze
    Ciekawe artykuły
    • Historia i rozwój reklamy
      Zaczątki formy reklamy pochodzą już z czasów starożytnych. Swoista reklama miała postać napisów na ścianach budynków np. w postaci szyldów na karczmach czy zajazdach. W starożytnej Grecji pojawiła się reklama …
    • Rola i znaczenie filmu w telewizji
      Odbiorców telewizji do oglądania programu przyciąga najczęściej kino. Emitowane filmy i seriale cieszą się dużą popularnością i zajmują stałą pozycję w ramówce. Stacje telewizyjne prześcigają się w wyścigu o telewidzów …
    Strony