Jak reklama zmienia rzeczywistość

Doskonale pamiętamy jak odpowiednia promocja pomogła Aleksandrowi Kwaśniewskiemu stać się prezydentem Dzięki reklamie wypromowały się również inne znane osobistości. Od początku nad kariera Madonny czuwał guru PR i to on odpowiada za spektakularne sukcesy osoby, która tak naprawdę nigdy nie nauczyła się śpiewać a zrobiła wielką karierę w branży muzycznej. Osoby tak jak i przedmioty wymagają promocji w mediach. W świecie współczesnym po to by zaistnieć jako muzyk czy aktor, należy zasinieć w mediach i stać się osoba rozpoznawalną. Niekończące się pochody różnych ludzi, których zdjęcia mamy okazję oglądać w internecie, podczas udziału w różnych , czasem kuriozalnych wydarzeniach świadczy o tym, że świat show businessu zorientował się już o co chodzi w reklamie. Jeśli nikt cie nie zna, równie dobrze możesz nie istnieć. Należy wyjść z cienia i zaistnieć w mediach. Nie wystarczy jednak tylko tak być, należy wzbudzać zainteresowanie i jakikolwiek rodzaj emocji, Niekoniecznie pozytywnych. Wzbudzenie jakichkolwiek emocji jest już sukcesem.

Comments are closed.

Najnowsze komentarze
    Ciekawe artykuły
    • Młodzi ludzie równają się uległościMłodzi ludzie równają się uległości
      Aktualne pokolenie jest narażone na wiele niebezpieczeństw ze strony medialnej. Młodzi ludzie przez reklamowanie trendów, nawyków niekoniecznie zdrowych próbują się przystosować. Nie są świadomi, że głównym celem jest chęć zysków …
    • Media w XXI wiekuMedia w XXI wieku
      W czasach w których żyjemy, a więc w XXI wieku media obecne są w życiu praktycznie każdego człowieka, i warto jest powiedzieć, ze przede wszystkim zauważyć można jak wiele osób …
    Strony