Jak reklama zmienia rzeczywistość

Doskonale pamiętamy jak odpowiednia promocja pomogła Aleksandrowi Kwaśniewskiemu stać się prezydentem Dzięki reklamie wypromowały się również inne znane osobistości. Od początku nad kariera Madonny czuwał guru PR i to on odpowiada za spektakularne sukcesy osoby, która tak naprawdę nigdy nie nauczyła się śpiewać a zrobiła wielką karierę w branży muzycznej. Osoby tak jak i przedmioty wymagają promocji w mediach. W świecie współczesnym po to by zaistnieć jako muzyk czy aktor, należy zasinieć w mediach i stać się osoba rozpoznawalną. Niekończące się pochody różnych ludzi, których zdjęcia mamy okazję oglądać w internecie, podczas udziału w różnych , czasem kuriozalnych wydarzeniach świadczy o tym, że świat show businessu zorientował się już o co chodzi w reklamie. Jeśli nikt cie nie zna, równie dobrze możesz nie istnieć. Należy wyjść z cienia i zaistnieć w mediach. Nie wystarczy jednak tylko tak być, należy wzbudzać zainteresowanie i jakikolwiek rodzaj emocji, Niekoniecznie pozytywnych. Wzbudzenie jakichkolwiek emocji jest już sukcesem.

Comments are closed.

Najnowsze komentarze
    Ciekawe artykuły
    • Przejęcia na rynku telekomunikacyjnym
      Ostatnio spotkać się możemy z ciekawymi przejęciami. Telewizja UPC przejmuje Aster. Właściwie to niektórzy widzą to tylko w kategoriach ISP UPC przejmuje Aster. Netia bardzo chciałaby sobie kupić Dialog, spółkę …
    • Jak rozgryźć reklamę
      Coraz częściej natykamy się na plakaty informacyjne w przeróżnych dziwnych miejscach. Czasem można wręcz odnieść wrażenie, że reklama wyskoczy nam, gdy otworzymy lodówkę, czy nawet znajdziemy ją we własnej ubikacji. …
    Strony