Jaka jest przyszłość reklamy wobec zmian zachodzących w mediach

Młodzi ludzie w przedziale wiekowym osiemnaście – dwadzieścia pięć lat deklarują, że najczęściej programy telewizyjne oglądają w Interencie. To bardzo ważna wiadomość, której warto się bliżej przyjrzeć. Opisuje bowiem w jednym zdaniu kilka zjawisk. Po pierwsze młodzi ludzie samodzielnie komponują sobie program telewizyjny. Jeśli chcemy do nich dotrzeć nie zrobimy tego poprzez telewizję. Po drugie świadczy to wprost o rosnącym znaczeniu Internetu. PO trzecie podkreśla to istotne przyzwyczajenie młodych, którzy samodzielnie wybierają oferty ze wszystkich dostępnych możliwości. Kolejne zmiany w mediach mówią o tym, że słabnie znacznie prasy papierowej. Nie czyta się już tyle, co kiedyś. Nakłady gazet regularnie maleją. I znów – prasa traci na rzecz Internetu. To on przejmuje tradycyjne jej role – od informowania o aktualnych wydarzeniach po skupianie społeczności (także lokalnych) wobec konkretnych wydarzeń. Te zmiany na rynku mediów w oczywisty sposób muszą wpływać na reklamę. Będzie zmuszona dostosować się do zmienionego rynku. I zrobi to szybko, bo tempo zmian jest wielkie, jak nigdy dotąd.

Comments are closed.

Najnowsze komentarze
    Ciekawe artykuły
    • Rozwój przyniósł przede wszystkim lenistwoRozwój przyniósł przede wszystkim lenistwo
      Człowiek teraźniejszy żyję dopiero wygodnie. Praktycznie ma dostęp do wszystkiego, nowoczesność przyniosła odpowiedź prawie na wszystkie pytania. Kiedy ma się jakiś problem można skorzystać z dostępu do Internetu. Gdy się …
    • Czy reklamy nam przeszkadzająCzy reklamy nam przeszkadzają
      Bloki reklam, które pojawią się w trakcie trwania programów lub filmów irytują nas lub bawią. Z tym pierwszym rodzajem uczuć mamy do czynienia wtedy gdy blok reklamo trwa zbyt długo. …
    Strony