Jaka jest przyszłość reklamy wobec zmian zachodzących w mediach

Młodzi ludzie w przedziale wiekowym osiemnaście – dwadzieścia pięć lat deklarują, że najczęściej programy telewizyjne oglądają w Interencie. To bardzo ważna wiadomość, której warto się bliżej przyjrzeć. Opisuje bowiem w jednym zdaniu kilka zjawisk. Po pierwsze młodzi ludzie samodzielnie komponują sobie program telewizyjny. Jeśli chcemy do nich dotrzeć nie zrobimy tego poprzez telewizję. Po drugie świadczy to wprost o rosnącym znaczeniu Internetu. PO trzecie podkreśla to istotne przyzwyczajenie młodych, którzy samodzielnie wybierają oferty ze wszystkich dostępnych możliwości. Kolejne zmiany w mediach mówią o tym, że słabnie znacznie prasy papierowej. Nie czyta się już tyle, co kiedyś. Nakłady gazet regularnie maleją. I znów – prasa traci na rzecz Internetu. To on przejmuje tradycyjne jej role – od informowania o aktualnych wydarzeniach po skupianie społeczności (także lokalnych) wobec konkretnych wydarzeń. Te zmiany na rynku mediów w oczywisty sposób muszą wpływać na reklamę. Będzie zmuszona dostosować się do zmienionego rynku. I zrobi to szybko, bo tempo zmian jest wielkie, jak nigdy dotąd.

Comments are closed.

Najnowsze komentarze
    Ciekawe artykuły
    • Istota informacjiIstota informacji
      Człowiek jest istotą z natury ciekawą świata. Szczególnie, gdy otaczająca nas rzeczywistość ulega ciągłym przemianom, i nadal kryje w sobie wiele tajemnic. Chcielibyśmy wiedzieć wszystko, a często wydaje nam się, …
    • Reklama mocny krok ku szczytowiReklama mocny krok ku szczytowi
      Media na pewno potrafią bawić się wyobraźnią ludzką. Uświadamiają człowieka, podając różne wiadomości na świecie. Jednak telewizja, czy też inny przekaźnik nowoczesności na przykład poprzez reklamy kuszą społeczeństwo. Wiadomo, rynek …
    Strony