Jaka jest przyszłość reklamy wobec zmian zachodzących w mediach

Młodzi ludzie w przedziale wiekowym osiemnaście – dwadzieścia pięć lat deklarują, że najczęściej programy telewizyjne oglądają w Interencie. To bardzo ważna wiadomość, której warto się bliżej przyjrzeć. Opisuje bowiem w jednym zdaniu kilka zjawisk. Po pierwsze młodzi ludzie samodzielnie komponują sobie program telewizyjny. Jeśli chcemy do nich dotrzeć nie zrobimy tego poprzez telewizję. Po drugie świadczy to wprost o rosnącym znaczeniu Internetu. PO trzecie podkreśla to istotne przyzwyczajenie młodych, którzy samodzielnie wybierają oferty ze wszystkich dostępnych możliwości. Kolejne zmiany w mediach mówią o tym, że słabnie znacznie prasy papierowej. Nie czyta się już tyle, co kiedyś. Nakłady gazet regularnie maleją. I znów – prasa traci na rzecz Internetu. To on przejmuje tradycyjne jej role – od informowania o aktualnych wydarzeniach po skupianie społeczności (także lokalnych) wobec konkretnych wydarzeń. Te zmiany na rynku mediów w oczywisty sposób muszą wpływać na reklamę. Będzie zmuszona dostosować się do zmienionego rynku. I zrobi to szybko, bo tempo zmian jest wielkie, jak nigdy dotąd.

Comments are closed.

Najnowsze komentarze
    Ciekawe artykuły
    • Dlaczego media skupiają się wokół tragedii?Dlaczego media skupiają się wokół tragedii?
      Zauważyłeś pewnie tendencję skupiania się świata mediów na licznych tragediach, które mają miejsce na całym świecie. Istotnym pytaniem jest, dlaczego akurat cały czas poruszane są tylko tego typu dramatyczne kwestie. …
    • Czy telewizja jest niezależnaCzy telewizja jest niezależna
      Za każdym razem kiedy mamy do czynienia z kampaniami wyborczymi pojawiają się informacje o tym, że nasza telewizja publiczna nie jest obiektywna. Niektórym poświęca więcej czasu, innym mniej. Niektóre wydarzenia …
    Strony