Jaka jest przyszłość reklamy wobec zmian zachodzących w mediach

Młodzi ludzie w przedziale wiekowym osiemnaście – dwadzieścia pięć lat deklarują, że najczęściej programy telewizyjne oglądają w Interencie. To bardzo ważna wiadomość, której warto się bliżej przyjrzeć. Opisuje bowiem w jednym zdaniu kilka zjawisk. Po pierwsze młodzi ludzie samodzielnie komponują sobie program telewizyjny. Jeśli chcemy do nich dotrzeć nie zrobimy tego poprzez telewizję. Po drugie świadczy to wprost o rosnącym znaczeniu Internetu. PO trzecie podkreśla to istotne przyzwyczajenie młodych, którzy samodzielnie wybierają oferty ze wszystkich dostępnych możliwości. Kolejne zmiany w mediach mówią o tym, że słabnie znacznie prasy papierowej. Nie czyta się już tyle, co kiedyś. Nakłady gazet regularnie maleją. I znów – prasa traci na rzecz Internetu. To on przejmuje tradycyjne jej role – od informowania o aktualnych wydarzeniach po skupianie społeczności (także lokalnych) wobec konkretnych wydarzeń. Te zmiany na rynku mediów w oczywisty sposób muszą wpływać na reklamę. Będzie zmuszona dostosować się do zmienionego rynku. I zrobi to szybko, bo tempo zmian jest wielkie, jak nigdy dotąd.

Comments are closed.

Najnowsze komentarze
    Ciekawe artykuły
    • Przejęcia na rynku telekomunikacyjnym
      Ostatnio spotkać się możemy z ciekawymi przejęciami. Telewizja UPC przejmuje Aster. Właściwie to niektórzy widzą to tylko w kategoriach ISP UPC przejmuje Aster. Netia bardzo chciałaby sobie kupić Dialog, spółkę …
    • Czy można wierzyć mediom?
      Ludzie w żadnym wypadku nie powinni zapominać, że mają obowiązek, aby doskonale się nauczyć rozpoznawać co w mediach, jest dla nich odpowiednie, a tym samym, w jaki sposób można na …
    Strony