Jaka jest współczesna reklama?

Pod pojęciem reklamy rozumie się teraz bardzo wiele różnorodnych przekazów, które łączy podstawowa cecha – że są płatne i że są skierowane do dużej grupy osób. Reklama w obecnych czasach musi przede wszystkim przebić się przez inne tego typu komunikaty. Każde z mediów dostarcza wielu możliwości i właściwe ich wykorzystanie zależy od pomysłowości twórców. Reklama musi przyciągać uwagę i zatrzymać ją. Jednocześnie nie może być zbyt nachalna, żeby nie zacząć irytować. Na ogół ludzie traktują reklamy jako zło konieczne i oficjalnie nigdy nie przyznają się do tego, że podejmują decyzje pod ich wpływem. Reklama musi być więc teraz bardzo sprytna, żeby pozornie pozostawiać wybór klientowi (prawdopodobnie najlepsze piwo na świecie a nie kup nasze piwo). Nie może jednak odbiegać zbyt daleko od rzeczywistości, bo fałsz będzie wychwycony. Media, przy pomocy których docierają do nas komunikaty reklamowe, oferują całe bogactwo możliwości – od masowego, totalnego uderzenia poprzez spot telewizyjny po zindywidualizowany mailing . Reklama współczesna jest więc coraz ciekawsza.

Comments are closed.

Najnowsze komentarze
    Ciekawe artykuły
    • Pieniądze z reklamy na szlachetny cel
      Do kampanii reklamowych zatrudnia się często mniejsze i większe gwiazdy. Powszechnie reklamodawcy uważają, że pomogą im one dobrze sprzedać ich produkty. Zwykle gwiazdy zgarniają naprawdę wysokie gaże za kilkosekundowe spoty …
    • Niezbędna reklama dla każdego biznesmena
      Każdemu przedsiębiorcy zależy aby jego firma odnosiła sukcesy. Oprócz ciężkiej pracy niezbędna do odniesienia sukcesu jest skuteczna reklama i marketing. Oczywiście firmę można rozreklamować na rożny sposób. Najskuteczniejsza reklama to …
    Strony