Które media są najbardziej obiektywne

Z prywatnych obserwacji wynika, że najbardziej obiektywne są media nowe, czyli nowo powstające. Po jakimś czasie pojawia się pokusa a tej ja wiadomo oprzeć się trudno. Ten kto finansuje działalność medialna ma prawo decydować jaki kształt przybierze. Reklamodawcy będący głównym źródłem dochodu są ważnym elementem kształtującym formę przekazu. Jeszcze do niedawna w prasie pod artykułami napisanymi na zlecenie pojawiały się informacje typu: „artykuł sponsorowany”, ponieważ dziś większość artykułów ma taki charakter, nie ma sensu umieszczać tej informacji. Jeśli chcemy dowiedzieć się jak naprawdę wygląda dana historia musimy skorzystać z więcej niż jednego źródła, które ja opisuje. Artykuły sponsorowane nie oznaczone w taki sposób są największą bolączką współczesnej pracy i to właśnie dzięki nim straciła ona wiarygodność w oczach odbiorców. Dziś wiele tytułów prasy codziennej jest kupowanych jedynie dla dodatków branżowych lub innych dodatków jakie zawierają (np. płyty CD). Prasa kolorowa ma na swoim koncie te same przewinienia i jest równie stronnicza, choć zajmuje się głównie wydarzeniami towarzyskimi.

Comments are closed.

Najnowsze komentarze
    Ciekawe artykuły
    • Rozwój reklamyRozwój reklamy
      Na pewno odnosząc się do kwestii rozwojowych reklamy należałoby zauważyć, że nic tak konkretnie nie pozostaje tutaj zaaranżowane jak możliwość postęp nauki i techniki. Kiedyś kwestią reklamy były wyłącznie ulotki, …
    • Które media są najbardziej obiektywneKtóre media są najbardziej obiektywne
      Z prywatnych obserwacji wynika, że najbardziej obiektywne są media nowe, czyli nowo powstające. Po jakimś czasie pojawia się pokusa a tej ja wiadomo oprzeć się trudno. Ten kto finansuje działalność …
    Strony