Media a reklama

Sposób rozpowszechniania produktu zależy od środków, którymi jest przekazywana informacja reklamowa. Ta z kolei w znacznym stopniu zależy od mediów, w których jest rozpowszechniana. Reklama telewizyjna operuje zarówno dźwiękiem, jak i obrazem. Ma szeroką gamę oddziaływania na odbiorcę. Od skojarzeń na polu erotycznym, po przypominanie idyllicznego obrazu polskiej rodziny. Reklama radiowa ogranicza się wyłącznie do dźwięku. Odbierając jej możliwość przyciągnięcia obrazem, zmuszamy wręcz reklamodawców do operowania śmiesznymi, bądź irytującymi tekstami, gagami czy (o zgrozo!) piosenkami. Potem ciężko uwolnić się od skocznej melodii i głupiego tekstu przyśpiewki. Reklama internetowa może irytować nagłym pojawianiem się na ekranie, zsuwaniem się w ślad za kursorem oraz oszałamiającym dźwiękiem. Można ją jednak szybko wyłączyć. Bannery reklamowe bardziej denerwują. Nie można ich wyłączyć, gdy mamy na to ochotę i przez cały czas przebywania na stronie atakują nasze oczy przewijanymi napisami oraz migoczącymi barwami.

Comments are closed.

Najnowsze komentarze
    Ciekawe artykuły
    • Media a reklamaMedia a reklama
      Sposób rozpowszechniania produktu zależy od środków, którymi jest przekazywana informacja reklamowa. Ta z kolei w znacznym stopniu zależy od mediów, w których jest rozpowszechniana. Reklama telewizyjna operuje zarówno dźwiękiem, jak …
    • Wpływ reklamy na dzieckoWpływ reklamy na dziecko
      Reklama, jaka pokazana jest w radio, przede wszystkim musi mieć doskonały tekst. Wiadomo, iż istnieje cała masa ciekawych dodatków, jakie mogą nam szczególnie pozwolić, w zastosowaniu dla siebie czegoś, co …
    Strony