Media a reklama

Sposób rozpowszechniania produktu zależy od środków, którymi jest przekazywana informacja reklamowa. Ta z kolei w znacznym stopniu zależy od mediów, w których jest rozpowszechniana. Reklama telewizyjna operuje zarówno dźwiękiem, jak i obrazem. Ma szeroką gamę oddziaływania na odbiorcę. Od skojarzeń na polu erotycznym, po przypominanie idyllicznego obrazu polskiej rodziny. Reklama radiowa ogranicza się wyłącznie do dźwięku. Odbierając jej możliwość przyciągnięcia obrazem, zmuszamy wręcz reklamodawców do operowania śmiesznymi, bądź irytującymi tekstami, gagami czy (o zgrozo!) piosenkami. Potem ciężko uwolnić się od skocznej melodii i głupiego tekstu przyśpiewki. Reklama internetowa może irytować nagłym pojawianiem się na ekranie, zsuwaniem się w ślad za kursorem oraz oszałamiającym dźwiękiem. Można ją jednak szybko wyłączyć. Bannery reklamowe bardziej denerwują. Nie można ich wyłączyć, gdy mamy na to ochotę i przez cały czas przebywania na stronie atakują nasze oczy przewijanymi napisami oraz migoczącymi barwami.

Comments are closed.

Najnowsze komentarze
    Ciekawe artykuły
    • Kto może wystąpić w reklamie?Kto może wystąpić w reklamie?
      Często można zauważyć lub usłyszeć informacje, w których poszukuje się osób do wystąpienia w reklamie. Niekiedy dotyczy to osób starszych i dorosłych, a niekiedy poszukiwane są dzieci o określonym typie …
    • Pojęcie pozycjonowaniaPojęcie pozycjonowania
      Wiele spraw można dziś załatwić przez internet. Można zarówno robić zakupy, jak i sprawdzać wszelkiego rodzaju informacje. Przez internet można również pracować. Dla osób, które internetu używają tylko i wyłącznie …
    Strony