Media a reklama

Sposób rozpowszechniania produktu zależy od środków, którymi jest przekazywana informacja reklamowa. Ta z kolei w znacznym stopniu zależy od mediów, w których jest rozpowszechniana. Reklama telewizyjna operuje zarówno dźwiękiem, jak i obrazem. Ma szeroką gamę oddziaływania na odbiorcę. Od skojarzeń na polu erotycznym, po przypominanie idyllicznego obrazu polskiej rodziny. Reklama radiowa ogranicza się wyłącznie do dźwięku. Odbierając jej możliwość przyciągnięcia obrazem, zmuszamy wręcz reklamodawców do operowania śmiesznymi, bądź irytującymi tekstami, gagami czy (o zgrozo!) piosenkami. Potem ciężko uwolnić się od skocznej melodii i głupiego tekstu przyśpiewki. Reklama internetowa może irytować nagłym pojawianiem się na ekranie, zsuwaniem się w ślad za kursorem oraz oszałamiającym dźwiękiem. Można ją jednak szybko wyłączyć. Bannery reklamowe bardziej denerwują. Nie można ich wyłączyć, gdy mamy na to ochotę i przez cały czas przebywania na stronie atakują nasze oczy przewijanymi napisami oraz migoczącymi barwami.

Comments are closed.

Najnowsze komentarze
    Ciekawe artykuły
    • Chwytliwe hasło lub sloganChwytliwe hasło lub slogan
      Kluczem do reklamowego sukcesu jest wymyślenie odpowiedniego hasła reklamowego, które będzie kojarzone z produktem. Taki slogan musi być krótki, ponieważ wtedy istnieje większe prawdopodobieństwo, że zostanie zapamiętany przez odbiorców. Równie …
    • Jaka jest przyszłość reklamy wobec zmian zachodzących w mediachJaka jest przyszłość reklamy wobec zmian zachodzących w mediach
      Młodzi ludzie w przedziale wiekowym osiemnaście – dwadzieścia pięć lat deklarują, że najczęściej programy telewizyjne oglądają w Interencie. To bardzo ważna wiadomość, której warto się bliżej przyjrzeć. Opisuje bowiem w …
    Strony