Media a reklama

Sposób rozpowszechniania produktu zależy od środków, którymi jest przekazywana informacja reklamowa. Ta z kolei w znacznym stopniu zależy od mediów, w których jest rozpowszechniana. Reklama telewizyjna operuje zarówno dźwiękiem, jak i obrazem. Ma szeroką gamę oddziaływania na odbiorcę. Od skojarzeń na polu erotycznym, po przypominanie idyllicznego obrazu polskiej rodziny. Reklama radiowa ogranicza się wyłącznie do dźwięku. Odbierając jej możliwość przyciągnięcia obrazem, zmuszamy wręcz reklamodawców do operowania śmiesznymi, bądź irytującymi tekstami, gagami czy (o zgrozo!) piosenkami. Potem ciężko uwolnić się od skocznej melodii i głupiego tekstu przyśpiewki. Reklama internetowa może irytować nagłym pojawianiem się na ekranie, zsuwaniem się w ślad za kursorem oraz oszałamiającym dźwiękiem. Można ją jednak szybko wyłączyć. Bannery reklamowe bardziej denerwują. Nie można ich wyłączyć, gdy mamy na to ochotę i przez cały czas przebywania na stronie atakują nasze oczy przewijanymi napisami oraz migoczącymi barwami.

Comments are closed.

Najnowsze komentarze
    Ciekawe artykuły
    • Zagrożenia płynące z telewizji
      Niewątpliwe niekontrolowane i nadmierne korzystanie z telewizji powoduje liczne zagrożenia, na które szczególnie narażone są dzieci oraz całe rodziny. Nadmierne spędzanie czasu przed telewizorem dezorganizuje życie rodzinne powodując, że zanikają …
    • Internet sprzyja rozprzestrzenianiu się wiadomości
      Wszystkie środki masowego przekazu pełnią przede wszystkim funkcję informacyjną, ale jak się okazuje, największą rolę obecnie w rozprzestrzenianiu się jakichkolwiek informacji odgrywa przede wszystkim Internet. Z globalnej sieci dzisiaj korzysta …
    Strony