Reklama występująca w prasie

Reklamodawcy od wielu lat stosują prasę do promocji swoich produktów. Łatwo dobrać w ten sposób grupę docelową, do której pragnie się dotrzeć. I tak producenci typowo kobiecych produktów chętnie umieszczają swoje reklamy w magazynach kobiecych. Producenci perfum mogą wykorzystać magazyny do tego by umieścić próbki swoich zapachów na łamach magazynu. Podobnie jest z producentami kosmetyków, często w kobiecych pismach można znaleźć darmowe próbki kremów czy podkładów. Nie ma takiej możliwości gdy wykupuje się reklamę w radiu, telewizji czy Internecie. Taki typ reklamy jest bardzo bezpośredni i można go wykorzystywać do osobistego kontaktu z konsumentem. Gdy producent ma zamiar dotrzeć do mężczyzn, może umieścić swoje reklamy w piśmie na przykład samochodowym lub elektronicznym. Grupa docelowa magazynu i producenta jest taka samo i obie strony mogą na tym zarobić. Magazyny często pozostają w domach czy gabinetach przez długie miesiące, co sprawia, że reklama w nich zawarta jest trwała i zapada głęboko w pamięć.

Comments are closed.

Najnowsze komentarze
    Ciekawe artykuły
    • Jak powstała reklama?
      Reklama powstała wraz z pojawieniem się konkurencji, miało to już miejsce w czasach starożytnych. Wtedy to ludzie zaczęli pomiędzy sobą wymieniać, a następnie sprzedawać różne usługi i towary. Gdy powstały …
    • Zaskakująca decyzja Premiera
      Wielkim zaskoczeniem podczas ogłoszenia przez Premiera Donalda Tuska nowego składu rządu, był fakt, że Krzysztof Kwiatkowski przestał być Ministrem. Był to polityk powszechnie lubiany i zaufany, dlatego obecnie uważa go …
    Strony