Reklama występująca w prasie

Reklamodawcy od wielu lat stosują prasę do promocji swoich produktów. Łatwo dobrać w ten sposób grupę docelową, do której pragnie się dotrzeć. I tak producenci typowo kobiecych produktów chętnie umieszczają swoje reklamy w magazynach kobiecych. Producenci perfum mogą wykorzystać magazyny do tego by umieścić próbki swoich zapachów na łamach magazynu. Podobnie jest z producentami kosmetyków, często w kobiecych pismach można znaleźć darmowe próbki kremów czy podkładów. Nie ma takiej możliwości gdy wykupuje się reklamę w radiu, telewizji czy Internecie. Taki typ reklamy jest bardzo bezpośredni i można go wykorzystywać do osobistego kontaktu z konsumentem. Gdy producent ma zamiar dotrzeć do mężczyzn, może umieścić swoje reklamy w piśmie na przykład samochodowym lub elektronicznym. Grupa docelowa magazynu i producenta jest taka samo i obie strony mogą na tym zarobić. Magazyny często pozostają w domach czy gabinetach przez długie miesiące, co sprawia, że reklama w nich zawarta jest trwała i zapada głęboko w pamięć.

Comments are closed.

Najnowsze komentarze
    Ciekawe artykuły
    • Popularna reklama telewizyjnaPopularna reklama telewizyjna
      Gdy myślimy o reklamie, zwykle do głowy przychodzi nam reklama pokazywana w telewizji. Głównie dlatego, że jest ona nieodłączną częścią temu medium. Występuje ona praktycznie na każdej stacji i prócz …
    • Buty casual męskieButy casual męskie
      Korporacyjny styl. Zaczynałem pracę w międzynarodowej korporacji. To wiązało się ze sporymi zmianami w moim życiu. Przeprowadzka, zmiana stylu życia a także zmiana sposobu ubierania się. Nigdy nie przywiązywałem do …
    Strony