Reklama występująca w prasie

Reklamodawcy od wielu lat stosują prasę do promocji swoich produktów. Łatwo dobrać w ten sposób grupę docelową, do której pragnie się dotrzeć. I tak producenci typowo kobiecych produktów chętnie umieszczają swoje reklamy w magazynach kobiecych. Producenci perfum mogą wykorzystać magazyny do tego by umieścić próbki swoich zapachów na łamach magazynu. Podobnie jest z producentami kosmetyków, często w kobiecych pismach można znaleźć darmowe próbki kremów czy podkładów. Nie ma takiej możliwości gdy wykupuje się reklamę w radiu, telewizji czy Internecie. Taki typ reklamy jest bardzo bezpośredni i można go wykorzystywać do osobistego kontaktu z konsumentem. Gdy producent ma zamiar dotrzeć do mężczyzn, może umieścić swoje reklamy w piśmie na przykład samochodowym lub elektronicznym. Grupa docelowa magazynu i producenta jest taka samo i obie strony mogą na tym zarobić. Magazyny często pozostają w domach czy gabinetach przez długie miesiące, co sprawia, że reklama w nich zawarta jest trwała i zapada głęboko w pamięć.

Comments are closed.

Najnowsze komentarze
    Ciekawe artykuły
    • Prawa autorskie, a problem dziennikarstwaPrawa autorskie, a problem dziennikarstwa
      Czy dziennikarze mogą łamać prawa autorskie? Oczywiście, że nie, ale bardzo często to niestety robią, nawet bez wiedzy autorów określonych publikacji. Jak wiadomo wiadomości np. w sieci bardzo szybko się …
    • Jak rozgryźć reklamęJak rozgryźć reklamę
      Coraz częściej natykamy się na plakaty informacyjne w przeróżnych dziwnych miejscach. Czasem można wręcz odnieść wrażenie, że reklama wyskoczy nam, gdy otworzymy lodówkę, czy nawet znajdziemy ją we własnej ubikacji. …
    Strony