Rodzaje reklamy ze względu na media, w których występują

Mamy do czynienie z kilkoma równoważnymi podziałami wewnątrz reklam. Pierwszą z nich i najbardziej popularną, jest podział ze względu na media, w których występuje dana reklama. Najpopularniejszą odmianą w dzisiejszych czasach jest reklama internetowa, ponieważ łączy w sobie przekaz dźwiękowy oraz wizualny, a także trafia do największej ilości odbiorów. Reklamy w Internecie mogą pojawiać się pod różnymi postaciami – jako banner reklamowy, zawieszony na stronie, wyskakująca animacja, podlinkowana informacja czy też filmiki, umieszczone na stronie producenta danego produktu lub na portalu społecznościowym, zawierającym treści filmowe. Kolejną formą reklamy internetowej jest spam – listy wysyłane przez automat, które znajdują się na naszej skrzynce pocztowej. Współcześnie spam uważany jest za chwast w wirtualnym świecie. Brak odpowiedniego oprogramowania, wykrywającego typu treści, może sprawić, że nasza prywatna skrzynka pocztowa zostanie zapełniona przez niechciane treści w ciągu kilku sekund. Specjaliści ostrzegają, iż spam nie jest skuteczną formą reklamy – jego otrzymanie raczej zniechęci potencjalnego klienta, niż przekona go do zakupu produktu.

Comments are closed.

Najnowsze komentarze
    Ciekawe artykuły
    • Element zaskoczenia kluczem do sukcesuElement zaskoczenia kluczem do sukcesu
      Producenci reklam oraz firmy planujące kampanie reklamowe, głowią się ja przyciągnąć jak najwyższą liczbę potencjalnych klientów. Przede wszystkim rywalizują ze sobą o uwagę odbiorców. Możemy zaryzykować stwierdzenie, że reklama stała …
    • Biznes, polityka i służbyBiznes, polityka i służby
      We wspominanej już sprawie problemu niezależności mediów ogromnie istotną rolę odgrywa Internet. Niestety, wydaje się, że fakt posiadania pieniędzy od razu prowokuje do chęci oddziaływania na politykę, co poprawia możliwości …
    Strony