Rywalizacja telewizji i Internetu

Internet staje się coraz bardziej popularny i tym samym staje się groźną konkrecją dla telewizji. Zwłaszcza, że w Internecie można obejrzeć wszystkie filmy oraz seriale w wybranej przez siebie porze i nie ogranicza nas ścisły program. Rynek telewizyjny już zaczął to odczuwać, nowe programy telewizyjne mają dużo mniejszą oglądalność niż jeszcze kilka lat temu. W Polsce również jest to zauważalne i większość nowych programów wprowadzonych w ramówce jesiennych, szybko zostały zdjęte z anteny. Telewizji coraz ciężej przychodzi walka o widza. Z roku na rok coraz więcej osób świadomie rezygnuje z odbiornika telewizyjnego, w czasie gdy rzesze zwolenników Internetu powiększa się. Telewizja stara się pozyskać widzów, jeśli nie przed odbiornikiem telewizyjnym to właśnie przez Internetem. Powstają specjalne, oficjalne strony telewizyjne na których można oglądać programy telewizji, często przed datą ich emisji. Na reklamach umieszczonych na tych stronach telewizja wciąż może zarabiać i nie tracić widzów.

Comments are closed.

Najnowsze komentarze
    Ciekawe artykuły
    • Tematy są sygnalizowane, nie omawiane do końcaTematy są sygnalizowane, nie omawiane do końca
      Współczesne media działają przede wszystkim w ten sposób, że sygnalizują jedynie pewien obszar tematyczny nie omawiając go nigdy do końca. Nazywa się to zachęceniem użytkownika do interakcji. Można jednak zauważyć, …
    • PlakatyPlakaty
      Plakaty są jedną z form elementów reklamy. Tutaj najwięcej tych mniejszych firm, przedsiębiorstw skupia się na tego typu kampanii reklamowej. Oczywiście plakaty rozwieszane są w miejscach jak najbardziej widocznych, ale …
    Strony