Rywalizacja telewizji i Internetu

Internet staje się coraz bardziej popularny i tym samym staje się groźną konkrecją dla telewizji. Zwłaszcza, że w Internecie można obejrzeć wszystkie filmy oraz seriale w wybranej przez siebie porze i nie ogranicza nas ścisły program. Rynek telewizyjny już zaczął to odczuwać, nowe programy telewizyjne mają dużo mniejszą oglądalność niż jeszcze kilka lat temu. W Polsce również jest to zauważalne i większość nowych programów wprowadzonych w ramówce jesiennych, szybko zostały zdjęte z anteny. Telewizji coraz ciężej przychodzi walka o widza. Z roku na rok coraz więcej osób świadomie rezygnuje z odbiornika telewizyjnego, w czasie gdy rzesze zwolenników Internetu powiększa się. Telewizja stara się pozyskać widzów, jeśli nie przed odbiornikiem telewizyjnym to właśnie przez Internetem. Powstają specjalne, oficjalne strony telewizyjne na których można oglądać programy telewizji, często przed datą ich emisji. Na reklamach umieszczonych na tych stronach telewizja wciąż może zarabiać i nie tracić widzów.

Comments are closed.

Najnowsze komentarze
    Ciekawe artykuły
    • Stojaki reklamowe poznańStojaki reklamowe poznań
      Zadbaj o dobrą reklamę. Czy możliwe jest prawidłowe funkcjonowanie firmy, bez prowadzenia jakiegokolwiek marketingu? Według mnie, jeśli na danym rynku jest jakaś konkurencja, jest to wręcz niemożliwe. Dlatego marketing odgrywa …
    • Reklamy kredytówReklamy kredytów
      Bardzo często w telewizji można dostrzec reklamy różnego rodzaju kredytów. Nie są to zbyt dobre reklamy, ponieważ sam kredyt nie jest niczym dobrym. Wiadomo, ze należy go oddać wraz z …
    Strony