Rywalizacja telewizji i Internetu

Internet staje się coraz bardziej popularny i tym samym staje się groźną konkrecją dla telewizji. Zwłaszcza, że w Internecie można obejrzeć wszystkie filmy oraz seriale w wybranej przez siebie porze i nie ogranicza nas ścisły program. Rynek telewizyjny już zaczął to odczuwać, nowe programy telewizyjne mają dużo mniejszą oglądalność niż jeszcze kilka lat temu. W Polsce również jest to zauważalne i większość nowych programów wprowadzonych w ramówce jesiennych, szybko zostały zdjęte z anteny. Telewizji coraz ciężej przychodzi walka o widza. Z roku na rok coraz więcej osób świadomie rezygnuje z odbiornika telewizyjnego, w czasie gdy rzesze zwolenników Internetu powiększa się. Telewizja stara się pozyskać widzów, jeśli nie przed odbiornikiem telewizyjnym to właśnie przez Internetem. Powstają specjalne, oficjalne strony telewizyjne na których można oglądać programy telewizji, często przed datą ich emisji. Na reklamach umieszczonych na tych stronach telewizja wciąż może zarabiać i nie tracić widzów.

Comments are closed.

Najnowsze komentarze
    Ciekawe artykuły
    • Ochrona danych osobowychOchrona danych osobowych
      W trosce o swoje dane. Internet jest medium, które obecnie opanowało świat. Nie ma chyba osoby, która nie spędziłaby chociaż odrobiny czasu dziennie, surfując po sieci. Konto na portalu społecznościowym …
    • Chcesz się czegoś dowiedzieć skorzystaj z InternetuChcesz się czegoś dowiedzieć skorzystaj z Internetu
      Internet zajmuje obecnie pierwsze miejsce spośród wszystkich środków masowego przekazu. To właśnie tutaj możemy znaleźć najświeższe informacje zanim zobaczymy je na ekranie telewizora, usłyszymy o nim w radiu, albo znajdziemy …
    Strony