Sprzedaż towarów i usług w nowoczesny sposób

Rozwój mediów spowodował ułatwienie dostępu klientom do różnorodnych produktów. Przekaz informacji nie wyłącza wiadomości produktowych. Treści gazet pełne są reklam, artykułów reklamowych i sponsorowanych. Niewprawiony odbiorca nie jest wstanie odróżnić informacji o produkcie od reklamy tegoż przedmiotu i przyjmuje ją bezkrytycznie. Dostęp zwiększył się przez możliwość zamawiania produktów czy usług na postawie prenumeraty, realizacji zamówień wysyłkowych oraz telefonicznych. Funkcjonują programy telewizyjne oferujące telesprzedaż. Począwszy od urządzeń gospodarstwa domowego, poprzez sprzęt sportowy po kosmetyki. Kwitnie sprzedaż dzięki mediom internetowym. Coraz większa ilość portali aukcyjnych, w których użytkownicy oferują przedmioty prześciga się w jakości proponowanej oferty. Obecnie nie wychodząc z domu można zrobić zakupy spożywcze, nabyć samochód, leki czy książki. Jest to niewątpliwie wygoda dla osób mieszkających w małych miejscowościach, zapracowanych oraz niepełnosprawnych.

Comments are closed.

Najnowsze komentarze
    Ciekawe artykuły
    • Funkcje mass mediówFunkcje mass mediów
      Media czyli środki masowego przekazu pełnią kilka funkcji. Głównie jest to funkcja informacyjna. Media udzielają informacji o wydarzeniach, które dzielą się na świecie i w kraju. Wskazują nam rozkład sił …
    • Jaka jest przyszłość reklamy wobec zmian zachodzących w mediachJaka jest przyszłość reklamy wobec zmian zachodzących w mediach
      Młodzi ludzie w przedziale wiekowym osiemnaście – dwadzieścia pięć lat deklarują, że najczęściej programy telewizyjne oglądają w Interencie. To bardzo ważna wiadomość, której warto się bliżej przyjrzeć. Opisuje bowiem w …
    Strony