Sprzedaż towarów i usług w nowoczesny sposób

Rozwój mediów spowodował ułatwienie dostępu klientom do różnorodnych produktów. Przekaz informacji nie wyłącza wiadomości produktowych. Treści gazet pełne są reklam, artykułów reklamowych i sponsorowanych. Niewprawiony odbiorca nie jest wstanie odróżnić informacji o produkcie od reklamy tegoż przedmiotu i przyjmuje ją bezkrytycznie. Dostęp zwiększył się przez możliwość zamawiania produktów czy usług na postawie prenumeraty, realizacji zamówień wysyłkowych oraz telefonicznych. Funkcjonują programy telewizyjne oferujące telesprzedaż. Począwszy od urządzeń gospodarstwa domowego, poprzez sprzęt sportowy po kosmetyki. Kwitnie sprzedaż dzięki mediom internetowym. Coraz większa ilość portali aukcyjnych, w których użytkownicy oferują przedmioty prześciga się w jakości proponowanej oferty. Obecnie nie wychodząc z domu można zrobić zakupy spożywcze, nabyć samochód, leki czy książki. Jest to niewątpliwie wygoda dla osób mieszkających w małych miejscowościach, zapracowanych oraz niepełnosprawnych.

Comments are closed.

Najnowsze komentarze
    Ciekawe artykuły
    • Prawa autorskie, a problem dziennikarstwaPrawa autorskie, a problem dziennikarstwa
      Czy dziennikarze mogą łamać prawa autorskie? Oczywiście, że nie, ale bardzo często to niestety robią, nawet bez wiedzy autorów określonych publikacji. Jak wiadomo wiadomości np. w sieci bardzo szybko się …
    • Telewizyjne i sklepowe reklamy sezonoweTelewizyjne i sklepowe reklamy sezonowe
      Skuteczność reklamy w dzisiejszych czasach regularnie się obniża. Dzieje się tak za sprawą ilości reklam oraz tego, że przedmioty substytucyjne reklamowane są z równą częstotliwością. Co więc skłania nas do …
    Strony