Telewizyjne i sklepowe reklamy sezonowe

Skuteczność reklamy w dzisiejszych czasach regularnie się obniża. Dzieje się tak za sprawą ilości reklam oraz tego, że przedmioty substytucyjne reklamowane są z równą częstotliwością. Co więc skłania nas do wyboru jednego z najlepszych i najtańszych produktów reklamowanych w obrębie jednej kategorii? Są okazje, które sprawiają, że reklamy jednego produktu wysuwają się na prowadzenie. Przykładem dość często stosowanym są akcje promocyjne polegające na losowaniu nagród spośród klientów kupujących dany produkt. Najczęściej w losowaniu biorą udział osoby rejestrujące zakup na podstawie paragonu. Drugą metodą jest tak zwana wygrana natychmiastowa: zakupiony produkt zawiera w opakowaniu los, który natychmiast informuje nas o ewentualnej wygranej. Ten sposób szczególnie upodobały sobie firmy produkujące chipsy lub napoje orzeźwiające. Czas zmasowanych akcji promocyjnych zazwyczaj wiąże się z możliwością zdobycia nagrody, której nie da się zdobyć w żaden inny sposób. Tak więc nasze marzenia o wygranej są wykorzystywane przez twórców reklam.

Comments are closed.

Najnowsze komentarze
    Ciekawe artykuły
    • PlakatyPlakaty
      Plakaty są jedną z form elementów reklamy. Tutaj najwięcej tych mniejszych firm, przedsiębiorstw skupia się na tego typu kampanii reklamowej. Oczywiście plakaty rozwieszane są w miejscach jak najbardziej widocznych, ale …
    • Reklama przedsiębiorstwaReklama przedsiębiorstwa
      Reklama przedsiębiorstwa będzie dość konkretnie prezentowana poprzez najbardziej określone możliwości, między innymi takie jak promowanie marki. Im więcej razy reklama ukaże się w telewizji czy to będzie słyszana w radiu, …
    Strony