Telewizyjne i sklepowe reklamy sezonowe

Skuteczność reklamy w dzisiejszych czasach regularnie się obniża. Dzieje się tak za sprawą ilości reklam oraz tego, że przedmioty substytucyjne reklamowane są z równą częstotliwością. Co więc skłania nas do wyboru jednego z najlepszych i najtańszych produktów reklamowanych w obrębie jednej kategorii? Są okazje, które sprawiają, że reklamy jednego produktu wysuwają się na prowadzenie. Przykładem dość często stosowanym są akcje promocyjne polegające na losowaniu nagród spośród klientów kupujących dany produkt. Najczęściej w losowaniu biorą udział osoby rejestrujące zakup na podstawie paragonu. Drugą metodą jest tak zwana wygrana natychmiastowa: zakupiony produkt zawiera w opakowaniu los, który natychmiast informuje nas o ewentualnej wygranej. Ten sposób szczególnie upodobały sobie firmy produkujące chipsy lub napoje orzeźwiające. Czas zmasowanych akcji promocyjnych zazwyczaj wiąże się z możliwością zdobycia nagrody, której nie da się zdobyć w żaden inny sposób. Tak więc nasze marzenia o wygranej są wykorzystywane przez twórców reklam.

Comments are closed.

Najnowsze komentarze
    Ciekawe artykuły
    • Stojaki z plexiStojaki z plexi
      Stojaki z plexi. Wielokrotnie można spotkać stojaki w sklepach. Umieszcza się na nich różnorodne towary. Mogą się tam znaleźć np. czasopisma, ulotki czy broszury.Ważne jest, aby stojaki posiadały odpowiednią jakość. …
    • Młodzi ludzie równają się uległościMłodzi ludzie równają się uległości
      Aktualne pokolenie jest narażone na wiele niebezpieczeństw ze strony medialnej. Młodzi ludzie przez reklamowanie trendów, nawyków niekoniecznie zdrowych próbują się przystosować. Nie są świadomi, że głównym celem jest chęć zysków …
    Strony